sobota, 28 grudnia 2019

Co z tym tytułem?


Od ponad tygodnia po Internecie krąży słabej jakości zdjęcie z potencjalnym tytułem czwartego sezonu Young Justice. Nie udało mi się dotrzeć do źródła tego wycieku, które na razie jest niepotwierdzoną informacją.


Ku mojemu zdziwieniu. Dużo osób uwierzyło, że ,,Phantoms'' to oficjalny tytuł i daje rozpowszechnia te niepotwierdzone informacje (nawet znalazłam kilka takich komentarzy na YouTube) Pomimo faktu, że żaden popularniejszy (większy) zagraniczny portal związany z popkulturą nie podał ten informacji dalej.Nie wspominając już o twórcach i aktorach głosowych. Powiedźmy to sobie wprost. Często ich nagłówki są clickbaitowe, jednak ta informacja nie pojawiła się na takowych portalach.

Zdjęcie, które wywołało cale zamieszanie. 
Pragnę zauważyć, że bardzo przypomina ono pierwsze / robocze logo Young Justice Qutsiders. Ponadto twórcy do tej pory  zmieniali je co sezon. zachowując tylko czcionkę głównego członu. 
Na rozpowszechnieniu informacji o podtytule czwartego sezonu się nie skończyło, fani już zaczęli wymyślać teorie związane z tytułem i łączyć go... Oczywiście z postacią pierwszego Kid Flasha, Wally'ego Westa. Jego wątek wydaje się dla mi się na ten moment skończony, ale dobra. Rozumiem. 

Ttwórcy i DC Universe sami podadzą tytuł czwartego sezonu, czy to w formie klipu, czy po prostu na Twitterze, lub na jakiś konwencie.

Tak, więc ,,Phantoms'' na ten moment NIE jest potwierdzonym, oficjalnym tytułem sezonu 4 Young Justice. Jest to tylko plotka, w którą większość osób uwierzyło. Oczywiście może się okazać, tak jak w przypadku Avengers  Endgame, że ktoś po prostu wymyślił go i akurat trafił. 



*Jak już wspomniałam, nie odnalazłam źródła tego zdjęcia. Na potrzeby tego posta pobrałam je z Twittera @

1 komentarz: