wtorek, 26 października 2021

Sezon 4 odcinek 4 ,,Involuntary'' - Materiały promocyjne Young Justice Phantoms




O tym pisałam w zeszłym tygodniu. Kadry promocyjne z nadchodzącego czwartego odcinka Young Justice  Phantoms wraz z opisem. 
Najwidoczniej fabuła czwartego odcinka dalej jest na Marsie. Z tego co wyczytałam na reddicie, to kolejny większy wątek ma dotyczyć Artemis, a po niej Zatanna ma mieć swój moment. Jednak podeszłabym do tych informacji z przymrużeniem oka, ponieważ nie są potwierdzone. 













Oficjalny opis
,,Answers come to light as Beast Boy, Miss Martian and Superboy uncover the awful truth."

Czwarty odcinek ma mieć premierę w ten czwartek. 


3 komentarze:

  1. Biorąc pod uwagę to jak wyglądał zwiastun i jak wyglądają odcinki do tej pory, nie zdziwiłoby mnie gdyby te plotki okazały się prawdziwe. I w sumie nie narzekałabym na to, bo kocham Zatannę, a do tej pory nie dostała jakoś dużo czasu, także... Chociaż z drugiej strony mogliby dać trochę czasu Rocket, bo jest w nowej czołówce i na plakacie a jakoś do tej pory (w całym serialu) nie miała jakoś dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część tej plotki się potwierdziły. Kolejnym postacią, która będzie stała w centrum wątku jest Artemis, więc jest duże prawdopodobieństwo, że fragment o Zatannie też się potwierdzi. Rocket jest mi obojętne, głównie przez to, że było jej mało. Jeszcze nie zawsze gdy się pojawiała, miała jakieś linie dialogowe. Ja czekam jak zespół będzie znowu będzie razem.

      Usuń
    2. Też się nie mogę doczekać jak Zespół znów się połączy.

      Usuń