22 września, Gotham City
Artemis wstaje z samego rana i patrząc na plakat przypomina sobie
dzień odejścia jej siostry. Dla dziewczyny jest to także pierwszy dzień w
Gotham Academy. Gdy jest na miejscu, od razu podbiega do niej chłopak,
który robi jej zdjęcie. Jest to Dick Grayson, lecz Artemis nie ma
pojęcia, że zna go już od dawna – jako Robina.22 września, Mount Justice
Pocałunek Megan i Superboy'a przerywa Sphere, który ostrzega ich o przybyciu Kid Flasha. W tym czasie Aqualad rozmawia z Red Tornado o szpiegu, który jest w drużynie. Postanawia jednak samemu przyjrzeć się tej sprawie, a utwierdza go w tym także przełożony, który mówi mu, co powiedziałby Batman w takiej sytuacji.
22 września, Gotham City
Robin wypytuje Artemis o to, co robi w Gotham, kiedy wspólnie korzystają z przejścia do Mount Justice. Gdy docierają na miejsce muszą zmierzyć się z nieznanym im wrogiem.
22 września, Mount Justice
Robin szybko odkrywa, że nie dadzą rady nowemu zagrożeniu, zwłaszcza,
że są atakowani dwoma żywiołami – wodą i ogniem. Nie udaje mu się także
nawiązać kontaktu z drużyną, ani z Justice League. Ostatecznie
docierają do kuchni, gdzie chowają się w przewodach wentylacyjnych.
Dzięki nim docierają do pomieszczenia energetycznego, lecz ich tropem
rusza ognisty przestępca. Kiedy w końcu są bezpieczni, Robin dostaje się
do systemu i ogląda nagrania z jaskini. Na jednym z nich Aqualad
wypytuje drużynę o Artemis, ale
Kid Flash jest pewny, że pomimo rozpoczęcia szkoły, ta na pewno poradzi
sobie z zachowaniem lojalności. Niestety rozmowę przerywa wybuch, ale
Robinowi nie udaje się ustalić, co go spowodowało.
Para dociera do biblioteki, ale i tam ktoś wchodzi. Artemis
rozpoznaje po głosie Red Tornado, jednak okazuje się to być zwykłą
sztuczką. Zamiast tego staje oko w oko z maszyną, która bardzo go
przypomina. Co więcej okazuje się, że przeciwników jest dwójka. Na
szczęście bohaterom udaje się uciec.Przestępcy dają im 10 minut na poddanie się, inaczej pozostali członkowie Young Justice zginą. W trakcie ucieczki Artemis zostaje pojmana przez jednego z robotów, ale Robin wyciąga ją z opresji. Docierają do hangaru, lecz zostają zepchnięci w ślepy zaułek chcąc pomóc w uwolnieniu przyjaciół. Po nieudanej misji wycofują się, niestet do końca czasu pozostaje tylko 6 minut. Robin stara się uspokoić Artemis, ale ta zaczyna panikować. Bohater kontaktuje się z Kid Flashem za pomocą nadajnika, który umieścił przy jego głowie i wspólnie konstruują bombę z impulsem elektromagnetycznym. Niestety, aby mogła zadziałać, potrzebne jest dodatkowe zasilanie. Kid Flash i Superboy rozpraszają przeciwników tak, aby Robin mógł podłączyć urządzenie. Niestety zostaje zauważony, a Artemis chcąc mu pomóc marnuje swoją ostatnią strzałę.
Dziewczyna zaczyna panikować, zwłaszcza, że jej przyjaciołom grozi śmierć. Początkowo chce się poddać, ale ostatecznie postanawia sprowadzić pomoc. Niestety czasu jest za mało. Dostaje się do pokoju, gdzie znajduje pamiątki gromadzone przez Kid Flasha. Wśród nich jest maska Cheshire, która jak się okazuje należy do... jej siostry. To właśnie w dniu ucieczki postanowiła ona zniknąć niczym Kot z Cheshire z bajki "Alicja w Krainie Czarów". Artemis postanawia nie dopuścić do tego, aby jej nowa rodzina ucierpiała.
Bohaterka oddaje się w ręce swoich przeciwników, ale szybko okazuje się, że jest to podstęp. Używa strzały znalezionej na półce z pamiątkami i zamyka obwód, aktywując tym samym bombę. Impuls elektromagnetyczny dezaktywuje wszystkie urządzenia, w tym i przestępców. Young Justice zostają uratowani.
Po jakimś czasie na miejscu odnalazła ich Justice League. Artemis oznajmiła, że Red Tornado jest zdrajcą, który zabrał ze sobą dwa pozostałe roboty.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz