środa, 2 lipca 2014

Nominacja

Hej i  czołem .
Jak widzicie to nie jest kolejny opis postaci ,ani streszczenie odcinka . Dobrze myślicie jest to nominacja .
Nominowała mnie Paulina do LIEBSTER BLOG AWARD . W ogóle się tego nie spodziewałam . Dzięki.

                                               Odpowiedzi na pytania !
1. Masz jakiś wymarzony koncert?\
Nie nie mam .
2. Od kiedy piszesz bloga?
Od kwietnia tego roku ,a dokładnie od 5 kwietnia.
3. Poznałaś kogoś przez internet? 
Nie.
4. Co chciałabyś robić za 5 lat?
Studiować prawo.
5. Wierzysz w horoskopy?
Nie .
6. Umiesz gotować?
Tak
7. Na jakie portale społecznościowe najczęściej wchodzisz?
Chyba na Facebooka .
8. Czy jest miejsce (kraj, miasto, wieś, whatever) do którego nigdy nie chcesz wracać?
Na razie takiego nie mam.
9. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Nie mam ulubionego . Mam trzy ukochane  Within Temptation , Linkin Park i Evanescence
10. Oglądasz seriale?
Rzadko ,ale jak już oglądam to ,,Ligę Młodych" ,, Arrow" lub ,,LS"
11. Masz na coś uczulenie?
Nie 
                                                          Moje Pytania 
1. Od kiedy piszesz bloga ?
2 . Co cię zainspirowało do napisania bloga ?
3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
4. Jaki jest twój ulubiony film ?
5. Czym się interesujesz ?
6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
7 . Co byś zrobiła/zrobił gdyby usunął ci się blog?
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
9.Wolisz DC czy Marvel?
10. Czy ktoś z bliskich wie ,że piszesz bloga ?
11.Ulubione zajęcie w weekend ?
                                                                 Nominuję
1. Świat widziany zza maski  Pauliny
2. http://cami1.blogspot.com
3.Heros i Heroska  Dżerr
4. Percy i Annnabeth miłość która prztwa wszystko . Pauliny 
Percy Jackson Story   Vexa
6 .Percy Jackson i co dalej ?   Córki Zeusa.
 7.Historia Annabeth   Pauliny 
8. Looking for love     Luce 
9.Dalsze losy herosów    Julie 
10 Czas zemsty -Percy i Nico 
11. Percy i Annabeth czyli zakochani herosi     Maggi
                                  Jeszcze raz dziękuje za nominacje .

4 komentarze:

  1. Dziękuje za nominację :3 . A tak przy okazji - mogę nominować bloga, który wcześniej był przez kogoś nominowany? - bo się nie znam :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki nie znam się na tym więc pytam się "Mam odpowiedzieć na twoje pytania?"

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominacje.
    Jeju... ja kocham te zespoły muzyczne *o*

    OdpowiedzUsuń