piątek, 27 marca 2015

Podsumowanie I Sezonu Ligi Młodych +moje ględzenie ,ale wciąż o DC i komiksach

    W tym tygodniu nie miałam czasu nawet na tłumaczenie ,ani opis postaci ,więc będzie podsumowanie ,bo tak naprawdę odcinki  Ligi Młodych każdy sobie może obejrzeć w  swoim zakresie ,a więc zacznijmy . 
 Po pierwsze gdy usłyszałam o tym serialu podchodziła do niego sceptycznie z racji tego ,że kochałam Młodych Tytanów ,a później się w nim  zakochałam  . 
Pierwszy odcinek serialu obejrzałam z przymusu . Na dworze  padało ,a mój brat i kuzyn włączyli Młodych w wakacje o godzinie 14:10 . Później to oni oglądali z przymusu . 
   Wracając do głównego tematu notki  . Serial mnie zachwycił .  Twórcy animacji dobro pracowali każdy detal do perfekcji .  Muzyka jak to w każdym serialu /filmie wprowadzała nas w odpowiedni nastrój . Genialnie dopracowana fabuła ,aż szkoda ,że taką perełkę CW porzuciło jak i DC . Jak wiadomo Marvel w 2012 również porzucił swoją perełkę . 
Twórcy oddali nam na pewno nie w 100% prawdziwą genezę bohaterów ,ale na pewno jej mu bliską .   Bardzo zaskoczyło mnie wprowadzenie Artemis Cook jaką tą dobrą postać zważywszy na to ,że w każdej mi znanej historii do 2011 roku byłą złoczyńcą ,ale przymknęłam na to oko .( Z  racji tego ,że nie zmienili jej tak jak Green Arrow w Arrow )  W drugim sezonie mogłam ,mogliście lub będziecie mogli zobaczyć jej alternatywną wersję komiksową,(nie licząc oczywiście wydawanej serii komiksów Ligi ) jednakże Artemis w II sezonie   była ......
 Tu nie chce  nikomu spoilerować fabuły . 
Moim ulubionego bohaterem jest Wally w komiksach również , nie licząc serii ,, The New 52 '' . Na szczęście opisywanie przygód na tej Ziemi* się kończy w czerwcu . Brawo dl twórców ,że w końcu podjęli tą decyzje . Zniszczyli charakter moich ulubionych bohaterów .
Oj coś odbiegłam od głównego tematu .
Czy można ich nie kocham ?

  Osobiście uważam ,że twórcy nie pożegnali się z Ligą Młodych jak  i Młodymi Tytanami . Po co by robili ten crossororv'er . 
W 35 odcinku drugiego sezonu  Teen Titans go ponownie pojawił się Kid Flash . Tak moi mili wiem co się dzieje w tym serialu ,a;e tylko dlatego ,że moja ulubiona stronka z news o DC i Marvelu daje tam klipy tej obrazy . Rozumiem ,że to ma trafić do młodszych widzów ,ale bez przesady .
A już w kolejnym widzimy starą wersję Robina z ,, Młodych Tytanów ''
Zarówno Ligi jak i dawniejszych Młodych nie wrzucili do kosza . 
A na koniec chciałam  was zaprosić na dwa blogi właśnie o Lidze . 
http://ligazycia.blogspot.com/
http://swiatwidzianyzzamaski.blogspot.com/
   Tron Atlanty wymiata !

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK Tron Atlanty wymiata i widziałaś tam Wonder Girl ?
    a co do TT to masakra xD
    i bardzo dziękuje za " promowanie "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i takie Wonder Women sprowadziła sobie pomoc ?
      Nie można na to patrzeć . Niszczą dziedzictwo .
      Nie ma za co :D

      Usuń