piątek, 6 marca 2015

Crossorver ,,Teen Titans Go'' and ''Young Justice ,,

Hej . Jakiś czas temu pisałam o Crossorver'ze  ,,Młodzi Tytani :Akcja'' i ,,Ligi Młodych '' . Odcinek ukazał się dopiero w USA . Tym epizodem stał się odcinek 32 sezonu drugiego .(Czemu Liga Młodych tyle odcinków nie mogła mieć ) Nie rozumiem tego ,,Teen Titans : Go '' zbiera dużo negatywnych emocji ,a jednak dalej jest puszczany .Może młodszym widzą to się podoba ,ale nie takich tytanów ja pamiętam . Przykre .
Sneek Peak . Wodnikowi ten sam aktor podkłada głos . Superboy lata . Młodszy widz ,a co ma powiedzieć starszy ?
Boże . Tutaj padłam . I musiałam dalej oglądać ten odcinek kolejnego dnia . 
Sentyment pozostał ,ale to już nie to samo .  Mam nadzieję ,że aktorska wersja wyjdzie lepiej ,ale będzie brakować mi Artemis , Wally'ego i innych . 
Tutaj macie link do I części 
http://www.watchonlinecartoons.net/teen-titans-go/watch-teen-titans-go-episode-32-season-2-lets-get-serious




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz